רומי ושירותי הליווי

בזמן שהיא אמרה את כל זה שמרתי את ידי על הירך שלה ועיסיתי אותה בעדינות. ואז היא הניחה את ידה על היד שלי ולחצה עליה. אני מניח שזה הנהון של הסכמה.

הזזתי את פי לעברה. היא גם עשתה את אותו הדבר והשפתיים שלנו נפגשו, אחרי כל כך הרבה ימים! התחלנו להתנשק בעוצמה. הלשון המרושלת שלה, השפתיים העסיסיות שלה! שכל כך התגעגעתי אליו.

הידיים שלי ליטפו אותה בחזרה למעלה ולמטה כמו שלה. נפגעתי מהכורידר שלה אבל התרגשתי מדי. לאחר שהתנשקנו זמן מה, החלטנו להוריד את הבגדים כמו דירות דיסקרטיות .

היא פתחה את כפתור החולצה שלי במהירות וזרקה אותה הצידה. ואז היא התירה את התחרה והחליקה את הפיג'מה שלי. היא ירדה על ברכיה מבלי להוריד את בגדיה.

אני מניח שהיא הייתה חרמנית מדי בשביל הזין שלי. היא התחילה לנשק אותו בטירוף. העברתי את אצבעותיי בשיער שלה. היא בהתה בו ושיחקה בו. היא הייתה כל כך מאושרת כמוני.

ואז היא התחילה למצוץ את זה. זה היה כל כך קסום, להרגיש את זה אחרי כל כך הרבה זמן. היא מצצה את זה מאוד חזק. דבר אחד שהיא עשתה ששמתי לב אליו זה שהיא ליקקה את החלק העליון של הפין שלי סבבה.

היא שמרה איתי על קשר עין בזמן שהיא עשתה את זה. למרות שכל הזמן אמרתי, "אני אגמור", היא לא הפסיקה. היא רצתה שאגמור. לאחר זמן מה, גמרתי בפה שלה.

היא הביטה בי וחייכה אליי. אחר כך קמה, תפסה נייר טישו והחלה לנגב את פניה מול המראה. גם אני קמתי.

ניהלנו שיחות קטנות על דברים אקראיים. אני מניח שככה זה סקס. הכל קורה בסקס. נשמע משעמם אבל אני מבטיח לך שזה לא מרגיש משעמם.

הייתי עירום כשניגשתי אליה. תפסתי אותה מאחור, חיבקתי אותה, נישקתי את צווארה ואת תנוך אוזניה שמאל. אחר כך המשכתי לשפשף את פני על הצוואר והכתף שלה.

שתי ידיי לחצו את הציצים שלה. היא הפסיקה לדבר והמשיכה להביט בי דרך המראה בחיוך תמים. ואז הכרחתי אותה להסתובב והיא פנתה אליי. העיניים שלנו היו נעולות.

ואז אמרתי בשפת האם שלי, אני הולך לזיין אותך! אני הולך לזיין אותך כל כך חזק. בשפת האם שלנו, זה הרגיש מאוד וולגרי וחרמן בו זמנית.

מעולם לא השתמשתי איתה במילים כאלה אפילו אחרי ששכבתי ביחד. היא לא יכלה שלא לצחוק אחרי ששמעה את זה. ואז היא נתנה לי ניקור בשפתי ואמרה, "צ'ודו!"

הורדתי את הבגדים שלה אחד אחד. היא הייתה בשלושה חלקים, רגילה. מתחתיו היו חזייה שחורה ותחתונים לבנים. הורדתי ממנה הכל.

היא נשכבה על המיטה. פישטתי את רגליה, כיונתי את איבר מינו בכוס שלה אבל לא הכנסתי אותו. התחלתי לשפשף את הכוס שלה באצבעותיי. הכוס שלה היה שעיר וכהה.

היא שכבה לאחור עם זרועותיה מעל ראשה. לאחר זמן מה הזין שלי היה מוכן וכך גם הכוס הרטוב שלה. שמתי אותו שם, היא עזרה לו להיכנס פנימה.

ברגע שהייתי בתוכה, התחלנו לזיין. הו, איזה זיון אינטנסיבי זה היה! כל שבץ היה שמימי. זה הרגיש מדהים לזיין אותה אחרי כל כך הרבה זמן.

התנשקנו בזמן שחבטתי בה בחוזקה, היא לחצה לי את הישבן. המשכתי לנשק את כל הפנים שלה. אחרי כמה דקות של סקס מספק ביותר, שנינו הגענו לשיא.

באותו יום שיחקנו אחד בגוף של השני ואז נשכבנו מחובקים ומתכרבלים עירומים לזמן מה. החלטתי לכתוב את זה כי המין הספציפי הזה שלנו מאוד מיוחד בשבילי. אולי, כי זה היה אחרי הפסקה ארוכה. אבל בין כל האחרים, להיזכר ביום הזה משמח ומעורר אותי בו זמנית